MammaTillTheo

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Linda Bäckman - 7 maj 2011 20:26

Hela dagen har man varit borta, först bilköp för mamma och pappa sen Valbo och handla med mamma. Och nu är man skönt nog hemma, trött som bara den idag.

Nu väntar jag på att sötnos ska komma, det löste sej iallafall, inte för att det varnågot speciellt men ändå. 

Tänkte mysa ner oss i soffan till någon film och lite chips och dipp.

Av Linda Bäckman - 7 maj 2011 11:07

Vad är det för en dag? Inte är det min dag iallafall, det är då ett som är säkert!

Typ slut med killen, fast det var i och för  sej jag som lämna han igår. Sov 2 timmar i natt och har en sån sjukt sprängande huvudvärk så jag vet verkligen itne vart jag ska ta vägen. Känns som jag skulle ha druckit igår och inte lite heller. 


Nu sitter jag och väntar på mina föräldrar, vi ska åka och kolla på en bil till dom. Tänkte jag skulle följa med, har ju ändå inget bättre för mej. Bara sitta hemma och tråka.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards