MammaTillTheo

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Linda Bäckman - 20 maj 2011 13:13

Då har jag varit iväg och träffat mammagruppen för andra gången, riktigt trevligt. När vi kom dit fick vi börja med att göra kycklingsallad som vi sen skulle äta och massa prat om allt möjligt. Mys! =D


Fick även mitt moderskapsintyg som jag sen gick till försäkringskassan och lämnade och nu kom jag prescis hem och sitter och väntar på att sötnos ska komma hem så jag får mitt bankomatkort som jag så smart glömde i hans plånbok igår när vi var och handlade. Tur att han snart är här, eftersom jag ska iväg och köpa 2 presenter. 

Av Linda Bäckman - 20 maj 2011 09:21

Vart en lång dag igår. Vakna vid 4 på natten nån gång, åkte till sjukhusetvid 7, hade tid halv 9, tänkte göra stan men klockan var så lite så vi åkte hem. Tänkte vi skulle gå och äta lunchbuffe på kina men vi bestämde oss för att vila en timme men vart 3½ =P Då kom mamma och ville se bilderna från ultraljudet. 

Sen gick vi ner och beställde mat, köpte dricka och nötter, gick hem igen och slog igång O.C som vi åt till. 

Sötnos åkte iväg och hjälpte någon att flytta, medans jag försökte samla ork till att göra något, fortfarande jätte trött. Sen när han kom tillbaka åkte vi till hans farbror med familj. Dom kolla efter saker till derras radiostyrda bilar och jag följde med och kolla på när sötnos 6 åriga kusin satt och spela svampbob, sen spela vi tv spel, hoppa studsmatta, fika, sen bar det av hemmåt. 

Vart något till avsnitt av O.C sen sängen. Tog inte många minuter innan jag somna.


Nu sitter jag och får i mej lite frukost, ska snart städa lite, har skjutit upp det så nu måste det verkligen göras idag. Sen klockan 11 är det mammagrupp och jag längtar. Tycker det är kul att få träffa andra människo som åxå väntar barn i min ålder. Man kan bolla massa tankar med varandra och det är ju alltid kul att lära känna nya människor =)


Sen tror jag att jag ska fara iväg till mamma och pappa, iallafall tills imorgon. Har en väldigt uppbokad helg. Men det är kul att ha något att göra.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards