MammaTillTheo

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Äntligen!

Av Linda Bäckman - 26 september 2011 14:37

En överlycklig Linda är det som sitter här kan jag lova. Pratade med Ljusdalshem idag och nycklarna hade kommit in så jag var dit och betalade hyran och hämtade dom.


Var även iväg till Hudik en sväng, köpte en liten filt till bebis och skulle köpa ammnings bh men så klart så ska det itne gå bra att hitta i min storlek. 

Hon tog nummer och namn och sa att hon skulle höra av sej när dom fick in mer, så man kan väl hålla tummarna att det kommer nå som sitter bra och itne är för litet eller för stort. 


Nu sitter vi i Ljusdal och väntar på att lillebror slutar så ska vi bege oss till Hennan och sen blir det köra ner lite till lägenheten =)


 
 
jessica

jessica

26 september 2011 14:44

Hej! tycker de är lättare att hitta ammningsBH i stora storlekar än vanliga BHar, då kostar dom ju typ 500 å uppåt om man vill ha en lite snygg. har du testat att googla?

http://www.jessicab87.blogspot.com

Linda Bäckman

26 september 2011 16:44

Bh:arna som jag kan köpa ligger i pris på mellan 500-750:- Så rätt van att få behöva betala och dessutom inte så värst fina heller.
Man vågar ju inte riktigt bara beställa heller när det är så dyrt och svårt med storlekar och dom sitter sällan som man vill har jag märkt. Vill gärna prova dom innan man lägger en sån summa på dom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Bäckman - 1 februari 2013 13:43

test test test

Av Linda Bäckman - 8 november 2012 10:59

8766609489

Av Linda Bäckman - 15 oktober 2012 09:01

          Klicka på bilderna för att komma till den auktion du vill =) ...

Av Linda Bäckman - 18 september 2012 21:23

Klicka på bilderna för att komma till auktionerna     Fick lite skor som en tjej vela bli av med men när jag kom hem så såg jag att dessa var inte min smak ...

Av Linda Bäckman - 18 september 2012 20:15


Tänkte prova att blogga på nattstad, får se mjag trivs där annars kommer jag tillbaka hit igen =)   Men följa mej gärna där och lägg till mej på Blogkeen =)                 http://www.nattstad.se/intesomallatror ...

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards