MammaTillTheo

Alla inlägg under april 2011

Av Linda Bäckman - 14 april 2011 10:16

Precis duschat och ska göra med i ordning för idag ska vi luncha. Gott ska det bli, ett tag sen man åt kina mat nu.


Sitter och väntar på att sötnosen ska komma tillbaka, han har varit på möte nu på morgonen.


Igår blev det sockerkaksbak för oss och lite tv spel, spöade sötnosen i Tony Hawk 4 bäst som jag är =P

Mys

Av Linda Bäckman - 13 april 2011 19:16

Vart inget alls gjort idag, vare helt slut sen har det blivit massa med mys iställtet. Bäst att njuta så mycke man bara kan.


Imorgon ska jag luncha med min bästaste tjej<3 Du vet vem du är =D

Av Linda Bäckman - 13 april 2011 13:37

Har inte haft ork till något alls idag, sov bara 1 timme i natt sen kom sötnos och vi käkade frukost, kollade på Kaspar i Nudodalen =P Sen la vi oss en stund och sov men klev inte upp för ens nyss.

Har saker att göra idag men sent blev det, typiskt! Men hoppas på en bättre sömn i natt när sötnos ska sova här igen.

Av Linda Bäckman - 13 april 2011 08:45

Äntligen är sötnosen här, kom vid kvart över 7 i morse. Nu står han och fixar frukost till oss och jag ska väl snart gå till tvättstugan och lägga i en maskin så fort jag får ork. Helt död idag, lyckas sova en timme bara.

Får se vad som händer idag, är ledig, kanske blir lite tvspel med sötnos=)

Av Linda Bäckman - 12 april 2011 22:17

Känns tomt här, ska sova ensam i natt. Sötnosen har sovit här 9 nätter i rad nu men i natt kan han inte, men kommer i morgonbitti=) Längtar som en tok!


Du gör mej lycklig, är så otroligt glad att jag träffat dej. Allt du säger och gör betyder otroligt mycket för mej. Och det att du vill vara delaktig i min graviditet känns underbart, att du erbjudit dej att följa med på allt om jag vill. <3

Av Linda Bäckman - 12 april 2011 22:04

Jag måste verkligen få säga tack till alla underbara läsare som ger mej så fina och stärkande kommentarer. Det värmer nå otroligt!


Jag är ledsen att jag är anonym men det är bara för att folk pratar så mycket och många går på falska rykten och är hyper extremt dömmande av sej. Orkar inte med allas klagan på mitt val. Mitt liv är mitt liv och ingen annan kan bestämma hur jag ska göra och inte göra. Det har varit nog jobbigt men tack vare killen som jag träffat och er kära läsare med era fina kommentarer känns allt mycket bättre.

Av Linda Bäckman - 12 april 2011 11:58

Längtan är stor efter dej, det är långt kvar men tiden flyger i väg. Jag är redan i vecka 14.

Nu kan man se barnets kön men jag tänker absolut inte kolla vilket kön jag kommer få. Det får bli en överaskning, det spelar ingen roll alls vilket kön det skulle bli. Det enda som spelar någon roll det är att barnet föds friskt, det är väl det enda jag hoppas på.


Hur gjorde/tänker ni göra? Vill ni veta könet innan eller vill ni ha det som en överaskning?

Av Linda Bäckman - 12 april 2011 09:26

Så fort jag vakna så sa sötnosen att han skulle åka och handla så vi kunde göra gofrukost. Snacka om att ha lyx säger jag. Själv klev jag precis upp och försöker vakna till lite.



Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards