MammaTillTheo

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Linda Bäckman - 27 april 2011 07:02

Har vare trött och jobbat mycke på senaste tiden så har inte orkat skriva.

Nu är jag i vecka 16 och det närmar sej ultraljud, ska göra det i vecka 19, men önskar jag fick göra det tidigare, så nyfiken att se, längtar ihjäl mej.


Folk pratar, jag har fortfarande inte gått ut med att jag är gravid, vill göra ultraljud först plus att dom närmaste vet och resten har inte nå specielt med att göra om jag är med barn eller inte. Vilket fall, någon sprider ut att jag är det och säger till varje säg det inte till någon för jag fick inte säga det. Men då undrar jag varför säger du det till massa ändå? Inte bara du utan alla som pratar. Och jag säger till er, ta reda på fakta innan ni sprider ut något till människor. Genom alla rykten får jag reda på mer saker om hur allt ska lösa sej och hur kontakten mellan mej och pappan är. Men sånt vet väl inte ni? Verkligen inte och att ni ska börja dra ihop något patetiskt rykte om att jag vre ute och lunchat med pappan nyligen är väl lite väl komiskt, det är nya ryktet. Det roliga är att jag aldrig lunchar längre, gör min egen mat eller äter med pojkvännen och för det andra så har inte jag pratat med pappan sen jag fick reda på att jag var med barn och det har gått över 1 månad sen dess och vi har ingen kontakt alls och jag planerar inte på att har någon kontakt heller.

Har ni verkligen inget bättre att göra än att hitta på massa töntiga saker om andra? Har ni verkligen inget eget liv? Nu börjar det bara bli skit saker som jag inte ens fattar hur ni kommer på eller något. Och jag vet dessutom vem det är som höll på kommentera och betedde sej som en fitta i min förra blogg, kan lova att damen känner igen sej om hon läser här och det roligaste av allt är att hon har kommenterat på denna blogg där jag skrivit lite samma saker och här har det varit väldigt glatt och positivt medans jävligt surt, nedtryckande och anklagande i den andra bloggen. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards