MammaTillTheo

Alla inlägg under juli 2012

Av Linda Bäckman - 9 juli 2012 23:54

Ikväll blev det film, chips och cola med Micke. Kände veerkligen för att bara ta det lugnt ikväll efter jagdonat hela dagen.


 


Fick även besök av mamma och pappa förut idag. Hade sån lyx att dom hade med sej mat som vi delade på =) Göttans kan jag lova! =)

Av Linda Bäckman - 9 juli 2012 20:13

     


Har haft en övertrött liten kille idag, som vanligt kan man säga. Han vägrar slappna av och börjar krypa runt, resa sej och rulla runt, ja allt utom ligga still, slappna av och sova.

Av Linda Bäckman - 9 juli 2012 20:02

         

Av Linda Bäckman - 9 juli 2012 12:09

 



Just nu ligger han ut i vagnen och sover medans jag passar på med storstädning. Har börjat med garderoben och lite i tvrummet än så länge. Man har att göra kan jag säga =P

Av Linda Bäckman - 9 juli 2012 11:53

 


Tro om jag vart glad när jag insåg att jag hade den här. Kunde inte koppla ljudet till förstärkaren längre för grejen jag hade var för tjock. Funderade och tänkte att det måste väl finnas nån som man kan koppla ihop och när jag kommer hem så inser jag att jag har precis en sån som jag tänkt =)


Så nu kan jag lyssna genom förstärkaren och slipper använda data ljudet till min bärbara.

Av Linda Bäckman - 9 juli 2012 11:41

Började morgonen med massa mys och bu i sängen. Theo klättrade runt som vanligt och ska hela tiden ställa sej mot allt han hittar =)


 


 


Älskar ej så obeskrivligt mycket <3

Av Linda Bäckman - 9 juli 2012 10:22

 


Hade glömt bort att jag gjorde en ny header förut. Satt och pillade ihop den här förut när jag var på Örnåsen medans Theo sov och det regnade ute.


Ser det knäppt ut?



Av Linda Bäckman - 8 juli 2012 22:00

Theo verkligen älskaren här bilen, alla saker man kan röra så den låter :-)

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards