MammaTillTheo

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Linda Bäckman - 11 juli 2012 15:03

Ja nu är vi på väg mot Härnösand. Mamma och pappa hämtade upp mej och Theo i morse. Vi ska till mina systrar och deras familjer :-D



Det vart ett stopp i Birsta för lite shopping :-D köpte 3 par byxor till Theo, 1 bh till mej i RÄTT storlek, gosedjur till Theo eftersom jag lyckades glömma hans hund.

Av Linda Bäckman - 11 juli 2012 00:24

Ja idag har man haft att göra. Tänkte boka av tvättstugan som jag bokat på torsdag och insåg att det hade blivit ledig ikväll så jag har tvättat ela kvällen, försökt städa då ´Theo har tillåtit det =)


Sen blev det även lite film på kvällskvisten =)


Har inte hunnit packa än så får hoppa upp tidigt i morgon för jag orkar verkligen inte nu. Jag, mamma, pappa och Theo tar husvagnen och åker till Härnösand och hälsar på systrarna och deras familjer =)


 

Här var mitt hjärta inte gammal <3

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards