MammaTillTheo

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Linda Bäckman - 4 juli 2012 21:25

Theo sover sen cirka en kvart tillbaka och jag ska passa på att dona lite till innan det är dags för mej att sova åxå. Har hållt på och vikt ihop kläderna jag köpte på loppisen förut när vi var till Bollnäs.



 


Allt det här plus ett par sandaler, pokerset, overall, 2 jackor, regnjacka, sockar, väst, blomkruka, hängare, m.m för bara 220 kronor. Helt otroligt!!! Tro om jag vart glad =)


Kommer bild sen på vad jag köpte idag. Påsarna, kartongerna och skötväskan ligger fortfarande kvar i bilen, inte hunnit hämta det än så det får bli i morgon =)


Har insett att det är väldigt roligt att handla på loppis och på köp och sälj sidor för satan va mycket mer man får för pengarna. Som till exempel dvd ställ har jag tänkt att köpa, dom går på 249 kr styck om jag inte minns fel men nu hittade jag 2 stycken exakt sånna för 100 kr sammanlagt =) Och som på den där loppisen där kläderna kostade 1 kr, 5 kr och 10 kr styck =)


Gör man så och inte köper allt nytt så får man ju en liten slant över och kan kanske börja äta lite nyttigare eller faktiskt unna sej själv något som jag gjorde idag, några klädeslagg på loppis.


Tyckte det var vidrigt förut, hatade loppis och verkligen äcklades av det. Men nu med året har jag insett att det är ju fan inget fel (oftast). det är ju bara kolla på det man sjlv vill sälja iväg, jag har inte ens använt många av kläderna och skona utan bara köpt, provat och ångrat mej så har det fått lega i garderoben.


 

Av Linda Bäckman - 4 juli 2012 18:46

Bestämde mej för att åka till Hennan igår efter att jag fått en del betalt för bilen. Tänkte jag skulle hämta mazdan s jag kör den istället. Skulle även passa på att hämta lite tomkartonger så jag kan packa i loppissaker och göra bättre i förrådet.


Blev att vi sov kvar där och mamma och jag kikade på film och åt mumsigt när Theo somnat. Hon tog bär och mars i en form, in i ugnen tills det smällt och sen serverade med glass. Ser inte så gott ut men var sjukt gott =)


 

sen idag passade jag och Theo på att låna badkaret innan det bar iväg till Ljusdal. Mamma och jag gick på 3 loppisar, köpte kläder på 2 av dom och 3 små krukor =)


 


Nu håller jag på att ta reda på massa som jag tvättat förut och ska ta reda på packningen och så. Sen blir det leta reda på saker och kläder jag ska sälja på loppisen i Hennan och Örnåsen. Kom dit och kika vettja =) Den 14 är det i Hennan och den 21 är det i Örnåsen. Det är även nå foto och konst utställning på Örnåsen då.



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards