MammaTillTheo

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Linda Bäckman - 14 juni 2011 07:33

Nu har jag inte varit allt för aktiv längre här i bloggen igen. Har jobbat massa, kommer nästan upp i heltid den här månaden på 3 veckor. Så mycket timmar brukar jag inte ens få när jag jobbar 4 veckor.


Igår var jag först på en liten kontroll hos barnmorskan. Hon mätte magen, kollade blodvärdet, sockret bland annat. Och vi lyssnade dessutom på hjärtljudet <3

Allt visade bara bra, fanns inget att anmärka på. 


Efter det så var det mamma grupp, alla var där utom en av tjejerna. Vi fick macka och te eller vad man nu ville dricka, satt och prata lite om förlossning bland annat. På slutet vart jag jätte yr och trodde jag skulle svimma så jag fick lägga mej ner en stund. Blodtrycket gick ner på mej.

Sen gick jag ner till Thimmy så drog vi på Märtas och lunchade. Jag var riktigt trött eftersom jag har sovit jätte dåligt nu senaste tiden, max 3 timmar per natt. Så vi gick hem och kollade på lite O.C innan jag skulle iväg och jobba kväll. 


Idag bär det av till Hudik med mamma och Thimmy. Jag ska försöka hitta en jacka, lite kläder, lite små jocks, barnkläder, studentpresent till lillebror eftersom han har blivit så stor och ska ta studenten imorgon. 

Sen ska jag jobba en liten sväng och sen följer jag med till Hennan och hjälper till att förbereda inför morgon dagen med mat och allt så det blir lättsamt imorgon. Blir ju lite åkande då. Hennan-Söderhamn-Hennan. Ner och se när dom går ut på trappan och sånt sen åka till Hennan och äta där eftersom han inte blir kvar och festar. Tycker lite små synd om han att han inte kan roa sej som alla andra nu när dom tar studenten men han kan vara riktigt glad att han har ett jobb redan =)


Näe nu ska jag börja på baka en av mina studentpresenter till han. Han är ju helt galen i chokladtårta så jag har bestämt mej för att baka en till han. Då vet jag en som blir glad kan jag lova, han tjatar jämt om att han vill att jag ska baka sån åt han =P

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards